onsdag 10 augusti 2022

Omtag för bloggen

Jag insåg att det var lite glest med inlägg, men mitt sparande har ju fortsatt som vanligt.

Tanken är att jag ska lägga in nysparandet varje månad. I och med att min inkomst varierar varje månad så blir beloppet olika. Just nu har jag ett fast månadssparande på SAVR 




När alla utgifter är betalda och månadsöverföringar till diverse konton gjorde så sparar jag överskottet. Det kan hamna allt från 2000-20000kr beroende månadsutgifterna. 


Som ni ser så har allt backat och ganska rejält, men någon gång när kriget är över och det är fred på vår jord så kommer börsen vända. Det är inte alls roligt att titta på innehaven när det har varit rött över hela året för min del. Men man får hålla ut och det är viktigt att ha likvider till hands så att man aldrig behöver nalla av det långsiktigt sparande löpande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar