tisdag 19 december 2017

Kreditkort 2018 inlägg 2

Fick reda på att IKANO Bank Kreditkort (VISA) inte skall ha kvar sin restaurangrabatt på 3% och det är spiken i kistan för min del. Jag kommer dock att behålla kortet då de har sina månadsrabatter, men jag kommer att endast använda det som jag kommer att erhålla mer bonus än 25 kr just den aktuella månaden då aviavgiften ligger på 25 kr. Risken är att jag inte kommer att använda kortet överhuvudtaget.

Jag har beställt Everydaycard och kommer att använda kortet så fort jag får det.

Shell Mastercard höjer sparräntan till 2%, max räntebärande belopp är 15000 kr. Jag kommer att sätta in så att jag har 15000 kr på kontot.

Preem Mastercard höjer sparräntan till 1,6% max räntebärande belopp är 15000 kr. Jag kommer att sätta in så att jag har 15000 kr på kontot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar