fredag 4 januari 2019

Lånehandlingar - SEB / SBAB

Då var det dags för årets första inlägg. Det börjar närma sig för flytt och nu är det lånehandlingarna som skall skapas och skrivas på. Min personlige bankman hade slutat och efter en kort relation så var det dags för mig att få en annan. Tanken är att lånehandlingarna skall skrivas på under nästa vecka. Som reservplan så har jag lagt upp SBAB ifall det inte blir en deal med SEB. 

Jag har alltid varit skeptiskt till storbanker och det känns som händelsen bekräftar detta. Naturligtvis får man byta jobb, men att inte vara ärligt mot mig som kund känns riktigt tråkigt. Jag har uppfyllt alla åtagande som bankmannen lovade, men inget har blivit uppfyllt av de.

Hur ser ni på 2019? Själv så har jag som mål att fortsätta att månadsspara trots att psyket säger nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar