torsdag 18 januari 2018

Funderingar kring innehaven på Nordnet

Nordnets plattform för handel är kanske inget som jag hoppar glädjeskutt är jag är inne på den. Nu sitter jag i valet och kvalet ifall jag ska ändra fördelningen av innehaven i ISK:n. Eventuellt ta in nya. När jag kollar på min trackrecord så har Nordnet ISK, som endast innehåller de avgiftsfria Superfonderna ge bäst avkastning över tid. Min KF på Nordnet har inte alls avkastat ens i närheten lika bra. Så frågan är om man ska skruva på ett vinnande koncept. Vad tycker ni?

Just det kontot sparar jag 4000 kr varje månad som dras via Autogiro den 28:e varje månad. Sen har jag även aktiverat automatspar som tar eventuella likvider som finns på kontot den 15:e och fördelas. Från SBAB kommer jag föra in 2000 kr extra varje månad för att öka på "Nordenfonden".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar